EPIC Masjid voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

EPIC Moskee - Een Sociaal en Religieus Centrum van Oost-Plano

EPIC Masjid, ontwikkeld door MadinaAPPS, is een Android-applicatie die zich richt op de religieuze, educatieve en sociale behoeften van de moslimgemeenschappen die wonen in East Plano, Murphy, Sachse, Wylie en East Richardson. De visie van de app is om zichzelf te vestigen als een levendig islamitisch centrum dat aanzienlijk bijdraagt aan het gevoel van eenheid in de gemeenschap en bijdraagt aan de samenleving als geheel door middel van outreach en sociale diensten.

EPIC Masjid biedt vijf dagelijkse, vrijdag-, Ramadan- en EID-gebedsdiensten, samen met andere programma's en diensten ten behoeve van de grotere DFW-gemeenschap. Enkele van de opmerkelijke diensten zijn gratis medische klinieken, financiële hulp aan behoeftigen, Sadaqa en Zakat-distributie, zomer/zondagschool, Quran-leerlessen voor kinderen, Hifz-school, wekelijkse educatieve lezingen/Halaqas, seminars/conferenties, moskee open huizen, Islam 101 lessen voor mensen van andere geloven en nieuwe moslim-outreach. De app is compatibel met Android 13.0 en is gratis beschikbaar.

Programma is beschikbaar in andere talen

EPIC Masjid voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.2.9

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about EPIC Masjid

Heeft u geprobeerd EPIC Masjid? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.